Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/svmalg/domains/svmarknesse.nl/public_html/include/class/alstro.class.php on line 223

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/svmalg/domains/svmarknesse.nl/public_html/include/class/alstro.class.php on line 208
Jose Derkink lid van Verdienste SVM

21 november 2018 10:13
Op de jaarvergadering van 19 november 2018 van SVM Algemeen  heeft José Derkink de titel “lid van Verdienste SVM” ontvangen.

José verzorgt al een groot aantal jaren de totale ledenadminitratie en inning van contributie voor onze sportvereniging SVM.

Ze doet dat vanuit de positie “toegevoegd” aan bestuur SVM Algemeen. José doet dat zorgvuldig, correct en ook erg plezierig. Ze houdt de penningmeesters van alle afdelingen goed op de hoogte van de betalingssituaties  van haar leden en neemt indien nodig daarin haar acties.

De kracht van José zit hem in, het op de achtergrond haar werkzaamheden uitvoeren, maar naar voren toe stappen, als daar toe aanleiding is.

Voorzitter SVM Algemeen, Gerard Bovée heeft haar op deze vergadering deze onderscheiding gegeven en bekrachtigd met het opspelden van het bijbehorende speldje. Bloemen horen daarbij. Gezien de verkoudheid van José behoorde er ook een bittertje bij.

Wij hopen natuurlijk dat José ons ont-zorgt door middel van deze taak nog een tijdje te verzorgen.

José bedankt!

Tags:

Er zijn geen punten op de agenda.
Sportpark 'De Punt' | Emmeloordseweg 10 | 8316 AV Marknesse | Tel: 0527-201699 (kantine)
Privacy Verklaring